ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ


ΜΗΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ θα σου βγει το εκκαθαριστικό της εφορίας. Μετά θα είναι αργά….

   === ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗ ΝΕΑ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ – ΟΥΤΕ ΜΙΣΗ ΛΕΞΗ ΚΙ’ Ο ΠΕΝΤΟΒΟΛΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ !

ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ 

ΚΑΘΑΡΣΗ-ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ-ΣΤΑΘΕΡΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 

=== Οι περισσότεροι είστε τακτικοί και σίγουρα θα πήρατε χαμπάρι ότι χθες, από πλευράς ιστολογίου ήμουν ….αργόσχολος. Συγχρόνως όμως ήμουν ιδιαίτερα απασχολημένος και εξοργισμένος με τα φορολογικά μου. === Επίσης οι περισσότεροι γνωρίζετε, ότι έχω καρδιολογικά και κινητικά προβλήματα υγείας, αλλά είμαι κατά βάθος ένα αξιοπρεπέστατο ΑμεΑ 80%+. Εντάξει, ήξερα και είχα ακουστά ότι όλους μας έχουν ξεσκίσει στη φορολογία και με Παπακωνσταντίνου και με ΜΠΕΝιζέλο, αμφότερους αμφί και τρανς. Το τεράστιο μέγεθος δεν είχα υπολογίσει.

=== Τα 1250 Ευρώ δεν νομίζω ότι με κατατάσσουν στους μεγαλοσυνταξιούχους και μου είχε ήδη παρακρατηθεί φόρος 1400 Ευρώ. Μέχρι πέρυσι, σαν ΑμεΑ είχα επιστροφή και έλεγα θεωρητικά, ότι φέτος θα ήμουν μια η άλλη. === Αποφάσισα λοιπόν προχθές και χθες, να ασχοληθώ με τη φορολογική δήλωση τη δική μου, της συγχωρεμένης Αιμιλίας και του γιου μου. Αφού συγκέντρωσα τα πολυέξοδά μου και τις πολυδαπάνες μου, μπήκα στο τάξις μου να τακτοποιηθώ ως φιλόχρηστος φορολλογούμενος. Μισό βήμα πριν το τελευταίο «ΕΝΤΕΡ» το ΜΠΕΝιζελικό «τάξισνετ» μου βγάζει αποτέλεσμα και παθαίνω το πρώτο σοκ και δέος, όταν μου λέει, ότι το εκκαθαριστικό μου θα είναι ΧΡΕΩΣΤΙΚΟ κατά 1.540 Ευρώ!!! Δηλαδή, θα πρέπει να στρώσω σβέρκο και να με ξανασφάξουν, πλέον των όσων μου έχουν παρακρατήσει και πλέον της περικοπής της σύνταξης κατά 80 Ευρώ και πλέον της έκτακτης εισφοράς. Υπολογίζοντας και την επιστροφή που είχα μέχρι πέρυσι, το συνολικό χαράτσι στο άψε σβήσε ανέρχεται σε μένα τον ανάπηρο μείον 23% επί του ετήσιου, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ εισοδήματός μου. === Άρχισα τα μπρος-πίσω, υποψιαζόμενος ότι δεν μπορεί, κάποιο λάθος θα έχει γίνει. Μισό πακέτο χαρτί Α4 χάλασα κάνοντας λογαριασμούς επί λογαριασμών, μέχρι να παραδοθώ και να πιστέψω ότι η σε βάρος μου ληστεία είναι πραγματικό γεγονός. Αν χθες βράδυ, είχα μπροστά μου οποιονδήποτε πολιτικό, εκ των κομμάτων της πόρνης και σκύλας βουλής των 300 προδοτών, θα τον είχα καθαρίσει. === Σήμερα από το πρωί κάνω χαλάρωση και αυτοσυγκέντρωση να ηρεμήσω, αλλά φυσικά και δεν είμαι ο μόνος. Ολόκληρος ο Ελληνικός λαός έχει καταληστευθεί από τον γαμπρό του μετόχου της ….κρατικοποιημένης PROTONBANK και μου το θυμίζει ο φοροκαμένος Βασίλειος Γεωργαντάς με το δραματικό «ΕΠΕΙΓΟΝ: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Καλούμε όλους τους Έλληνες φορολογουμένους να προσέλθουν στα λογιστικά γραφεία, προκειμένου να συντάξουν τις φορολογικές τους δηλώσεις. Τους παρακαλούμε ωστόσο  να προσέλθουν πριν τις εκλογές, γιατί οι φόροι που θα προκύψουν με τις φετινές δηλώσεις θα σας κάνουν έξαλλους. Έτσι για να μην ξεχάσετε. Έτσι για να τους ξεσκίσουμε. Από τον έφορο«Εγώ χρωστώ και πληρώνω δάνειο και μάλλον ….δάνειο χρειάζομαι και για την εφορία. Βγήκε σήμερα και το μαλακισμένο, ο πεντόβολος της «αριστεράς» που αντί να πει ΝΕΤΑ-ΣΚΕΤΑ ότι θα καταργήσει τα χαράτσια, λέει το αρχίδι ότι θα καταργήσει το μνημόνιο!!! Λέξη και για τους κλέφτες, μούγκα και για τα κλεμμένα!!! Ναι…. Και εγώ ενώνω τη φωνή μου με τον φοροκαμένο κ. Γεωργαντά και συνιστώ σε ΟΛΟΥΣ και σε ΟΛΕΣ σας, να ρωτήσετε λογιστή να σας πει πόσο θα βγει το εκκαθαριστικό της εφορίας για τον καθένα σας, πριν πάτε στη κάλπη, πριν τυχόν σκεφθείτε τα λευκά και τα άκυρα. ΠΡΕΠΕΙ να πάτε στη κάλπη με ολοκληρωμένη άποψη. Περαστικά μας!!!….

Από http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/

ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Εμείς με τις απόψεις του Μπαρμπα Νίκου όσο μελετημένος κι αν είναι πολύ  μικρή σχέση έχουμε. Ομως οφείλουμε να τον συγχαρούμε για τον αγώνα που δίνει από το μπλόγκι του υπέρ της αφύπνισης του ελληνικού λαού και βεβαίως να ευχηθούμε μαζί με όλους που μας διαβάζουν αυτή την εποχή ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ !

Σχολιάστε

Filed under Uncategorized

Σχολιάστε

