ΩΡΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ


«Απεχθάνομαι τη φιλανθρωπία, γιατί είναι προσβλητική»!

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΠΟΥΛΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ

Δεν ανέχομαι ούτε τη λέξη ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ
Δεν εννοώ πώς είναι δυνατό μια μερίδα ανθρώπων να εξαρτάται από τα χρήματά μου για να ζήσει.
Φυσικά είμαι υποχρεωμένη να κάνω ευτυχισμένους ορισμένους ανθρώπους με τα δικά μου μέσα. Για φιλανθρωπία ούτε συζήτηση.
Τους άλλους θέλω να τους αισθάνομαι σαν φίλους μου και ποτέ σαν δούλους.
Εκείνος που οφείλει να επουλώνει τις πληγές του λαού είναι το Κράτος και όχι εγώ.
Μελίνα

Οι δωσίλογοι;

Σχολιάστε

Filed under Uncategorized

Σχολιάστε

